Bakfull?

Nu har jag sån där brist på sömn-baksmälla igen. Mår skitilla. Känner att någonting åker upp och ner i halsen på mig och vill ut. Men jag hatar att spy. Så den får fortsätta åka omkring där. Jag ska fika på T med två sötingar klockan 13, så då får jag väl skölja ner det med en latte och vaniljsås med blåbärspaj. I love sååååås!

Det regnade imorse och var 20 grader. Helt otroligt jävla underbart. Och nu då? Soljäveln är framme igen. Gå och göm dig. Jag vill inte ha dig. Jag vill ha regn. Regn regn regn! Krypfritt då. Skönast.

Jag vill fortfarande gå och se Batman. Men nu har jag inga pengar kvar så nu var det problemet ut världen. Tur att jag är så bra på att lösa problem. Om alla människor var som mig skulle det inte finnas några krig. Skulle inte finnas några problem någonstans. Lovar. Såå bra är jag.

Nej... Om man skulle lägga lite patiens kanske. Jag vill inte vara ute i det här vädret.

Kommentarer
Postat av: jaanet

såååås är det bästa haha :-) Djuptallrik och sked tack! Jag vill också se Batman, alla säger att den är så bra nu också.. morr

2008-07-30 @ 15:08:44
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0