Är det inte fredag morgon snart?

Nu är det onsdag kväll. Det enda jag behvöer göra är packa, sova jobba aslänge och sen åka bil till västkusten. Och sen... Sen ska jag sova igen och vakna skittidigt. Hänga på låset till frukostbuffén och sitta där till de stänger. De ska banne mig få sparka ut mig :P Inget går upp emot en god hotellfrukost. Vi hittade dessutom ett rätt okey hotell. Hoppas jag... För 2800 ska det vara jääävligt god frukost :) Perfekta ägg och riktigt sliskiga wienerbröd! :D Sen skulle vi visst titta på några saker också. Men det är ju bara petitesser. Hotellfrukost for alles :)

Packa och jobba var det först ja. Blääh

Kommentarer
Postat av: jaanet

jag blir lite.. lite.. typ.. lite GALEN NÄR DU INTE UPPDATERAR !!!! haha ;-)

2008-07-05 @ 14:36:46
URL: http://janeteklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0