Snark!

Vi har fortfarande inte skruvat ihop sängen ännu. Jag har sovit så illa sen vi flyttade hit. Inte för att jag inte trivs, utan för att det inte är skönt att sova på golvet :) Min rygg hatar mig. För mer än en sak dessutom. Mitt nyårslöfte börjar på måndag. Okey? Så sa jag förra året också. "Mitt nyårslöfte börjar EFTER tentaperioden". Bah. Snicksnack. Men nu får det banne mig bli skärpning. På måndag.

Nu är klockan snart halv 12. Halv 3 ska jag åka in till sjukhuset för att gå på studiebesök. Spännande... Inte särskilt, men det ingår i utbildningen. Vi har bara lite låtsas jullov nu. Skriva hemtenta och gå på studiebesök-lov. På eftermiddagen måste jag ringa spa igen, men även våga ringa sommarjobb. Uuusch. Hata! Varför kommer folk helt enkelt inte och jagar en och frågar om man vill jobba där? Som hemma i urskogen. De ringde faktiskt  mig och frågade om jag ville jobba. Utan en ansökan. Utan någonting. Mmm... Tänk om det kunde vara så. Kanske ska flirta med Chrille istället. Fåååår jag klippa dit gräääääs. Snääälla? Det är bo-värden, btw :)

Hade en äcklig dröm inatt. Drömde att en människa kom in i vår lägenhet och bara börja stjäla en massa saker och vifta med vapen och det ena med det tredje. Jag hatar sånna drömmar. Det är nog Harry Potter-boken som gär mig så här knäpp. Igår natt drömde jag att mormor var värsta ärkeskurken. MORMOR av alla människor!

Plugga plugga plugga....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0