Oj oj... Hold your horses, darling!

M: Vet du... Vi diskuterade pappaledighet på jobbet idag.
Jag: Ehh.. Jaha..?


Ibland tror jag att det där jobbet inte är bra för honom. Och det beror inte bara på att han blir mer och mer bitter för varje dag :P

image188

Förresten så tror jag inte att vi har sån tur att grannen under är lika döv som grannen bredvid. Hon är nämligen bara runt 50. Och det var inte så att jag knackade på och frågade. Nej nej. Riktigt så ouppfostrad är jag inte. Jag kollade helt enkelt upp det på birthday.se *Haha* Det finns verkligen allt på internet. I Love it! :D

Är det bara här det vägrar sluta snöa, eller? Julen är över, och påsken knakcar på dörren. Så nu behöver jag verkligen ingen mer snö. Faktiskt. Jag orkar inte leta upp vinterskor nu. Det är ju i princip midsommar!

Kommentarer
Postat av: Peter

Hmm....först klagar du på att det aldrig finns snö i karlstad, så när vi väl får snö....ja då är du trött på snö.....skäms på dej KVINNA!!! :P

2008-01-06 @ 14:41:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0