Jag vill inte!!!

Jag vill inte till skolan imorgon. Vill inte! Vill inte! För det första är det våran underbara klassföreståndare som ska ha oss heeela två första dagarna. För det andra är det skitdrygt att gå upp. Klockan 5 liksom. Det är inte ens mänskligt. Men jaja. 2½ månad. sen är det praktik. Och innan dess ska vi ju ha massa skojs! Kroppsmassage och Spabehandlingar. Man får väl se det positiva. Man kan sova på tåget, de finns massa gott fika i matsalen (Vilket inte är så bra eftersom mitt nyårslöfte börjar imorgon.), man får träffa klasskompisarna igen, CSN-tanten ska få sig en känga så att jag får mina decemberpengar och blir rik. Glömde jag något? Nää...

Imorgon ska jag även masa mig iväg till Friskis. Det var typ en månad sen. Får se om det blir Styrka/Medel eller Gym. Jag lämnar det öppet. Men dit ska jag i alla fall.

Nu ska jag göra något vettigt av mina sista 40 vakna minuter. Typ www.spelagratis.nu?

Kommentarer
Postat av: Bella

kan mycke väl hända att hon får ge bort katterna om hon inte kan ta ner dom så om du e intresserad kanske de kan bli dina ;) de e iaf hur mysiga som helst. hade tatt dom om de vart så att ja kunde ta me dom på tåget när ja ska hem, fast de e tillräckligt svårt bara me max o väskan. boka in en promenad i veckan?

2008-01-14 @ 08:45:25
URL: http://ballan.blogg.se
Postat av: Peter

Skoldags skoldags, åter är det SKOLDAGS ;P

och du....LÄMNA PENGARNA HEMMA!! så du slipper bryta ditt löfte redan första dagen ;)

2008-01-14 @ 12:21:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0