Galenpannor.

Dagen började såå himla segt. Läraren kom in i klassrummet och såg ut som en grillad Ako-kola (Seg alltså), och frågade om det bara var han som kände så. Men icke. Alla var i någon slags dvala. Såå... Vi började med någon mysko övning. Blunda och gå runt i rummet tills han sa stopp. Ta tag i första bästa man krockade med och börja knåda hejvilt. Fortfarande blundandes. Hmm... Det kändes... Mysko :) Not my kind of övning. Jag hatar att blunda och göra saker. Lite kontroll vill jag allt ha.

Några skrattanfall senare sjönk samtliga in i dvala igen eftersom det var dags för palpation. Boring. Men tydligen så ska det vara viktigt att veta var alla ben i kroppen sitter på folk när man masserar :P Vi försökte få Läraren att fatta att vi åtminstone bara behövde lära oss på svenska eftersom kunderna ändå inte fattar latin. Men den gick han minsann inte på. Typiskt. Klämma på varandra och trycka in latinska namn alltså. Suck.

Sen. Dagens sjukaste. Världens dansmusik sattes på. Dansmusik a la Nöjesfabriken alltså. Och till det skulle vi massera. Inte efter någon ordning, utan vad som helst bara det var i takt till musiken. Vissa shakade loss mer än andra och vi skrattade konstant i 1½ timme. Jäkligt jobbigt. Min massör verkade dessutom ha dille på fotmassage. Min favorit. Brr. Hoppas vi inte behvöer utsättas för det igen. Improvisationsmassage i takt till musik var en klurig grej.

Nu ska jag snart bänka mig framför tvn och kika på Gossip Girl.
Dagen till ära gjorde jag en kladdkaka med apelsinchoklad på, men nu är jag inte ett dugg sugen. Why, oh why? Jag som alltid vill ha choklad/kladdkaka/djungelvrål/onyttigheter i allmänhet. Men nej... Nu måste det ha blivit något allvarligt fel i systemet.

Ajöken!

Kommentarer
Postat av: lys

ring 112 marie!

2008-01-29 @ 20:17:30
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Wysteriia

Ja det var faktiskt riktigt kul där :D

2008-01-29 @ 20:24:10
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0