Fotfetishister undanbedes vänligt men bestämt.

Fotmassage är något som jag faktiskt inte ens önskar min värsta fiende. Så himla illa tycker jag om det. När vår kära massagelärare upplyste oss om att vi skulle köra fotmassage på eftermiddagen blev jag helt kallsvettig och skakig. Jag har inga som helst problem med andra människors fötter, men om någon får för sig att ens titta på mina får hela min kropp panik. Mja.. Jag skrattade och skrek om vartannat, och ändå fick jag bara på en fot. Hälften av det som egentligen skulle masseras. Brrr. Fy katten. Tur inte Älsket har någon sån läggning. :) Det skulle inte hålla i längden ^^

image220
NEJ TACK! :)

Skulle ha masserat två stycken idag ju, men de rymde till Stockholm, de jävlarna :) Så istället blir det Susanne som får lägga sig på bänken. Jag har grym träningsvärk i ryggen, axlarna och armarna men en massage till idag ska nog gå bra :) Måste ju passa på så man inte glömmer.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0