Done and done!

Bye bye gamla lägenheten. Hoppas de nya människorna är snälla mot dig och inte förstör dig eftersom du är F-höjds enda fräscha lägenhet :) Till vår stora förskräckelse var det inte vår bästis Christer som kom och skulle kolla städningen. Det var den frukade Ulrik. Men hur han än kollade så kunde han inte hitta några fel *Puh*

"Men jag VILL ju skriva något på min lilla handdator!"
"Ehh... Du kanske kan skriva att det där tv-uttaget sitter löst?"
"Äsch!"

:)

Nu är vi av med den i alla fall. Underbart. Bara att röja upp här nu så det blir beboeligt också. Men tydligen så hjälpte det inte med större lägenhet för det är fortfarande saker överallt. Vi kanske skulle lägga en bud på ett palats eller något. Tips?

Annars så apar Facebook sig som aldrig förr. Nu påstår det att jag itne är registrerad igen. Jag har iofs tröttnat rätt mycket på Facebook, men kan ju vara rätt kul att logga in ibland. Men men :)

Näähää... Nu då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0