Baby boom?

Allvarligt. Jag och MajGun är banne mig snart de enda i vår årskull som inte har fått barn.
No pressure.
Tydligen fick en gammal klasskompis barn för  dagar sen.
Jag visste inte ens att hon var gravid.
Grattis grattis till dig! :)
Jag är hemma i Älvdalen alldels för sällan.
Jag vet ingenting.
En tröst är ju att min syster bor hemma, och hon visste inte heller något.
Och det ÄR en chock att något händer utan att man får reda på det där.
Djungeltelegrafen brukar jobba stenhårt.
Men tydligen når den inte ända hit ner :)
Min biologiska klocka tickar.
Tick tack. Tick tack.

Ska nog gå och slita ur den där sambon ur duschen tror jag, och in i verkstaden med honom.
*Hrm*


Okey. Jag är inte riktigt så bebislängtande än.
Barn skrämmer mig.
De bara skriker och gråter så fort jag tittar på dem.



Tick. Tack.

Kommentarer
Postat av: lys

jotack! vi kommer nog bli barnlösa vi ;) menar.. finns ju dom som redan funderar på barn nr 2 också... hua mej, å dej!

2008-01-10 @ 12:04:06
URL: http://majgun.bloggspace.se
Postat av: Wysteriia

Du är ju yngre än mig så känn ingen press ;P Jag har inte ens pojkvän va fan :)

2008-01-10 @ 12:39:21
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0