Att shoppa, eller inte shoppa.

Fundilerar på om man ska ta sig en tripp till stan imorgon. Det kommer ju vara ovanligt mycket pengar på kontot imorgon. Sånt måste ju åtgärdas. Banken kan ju få en chock annars när det för en gångs skull inte är minus framför siffrorna ^^ Stan, anyone?

Först tänker jag dock ta mig igenom ett spinningpass. Ni vet... I sånna där härliga sexiga blöjbyxor. Oooh That's hot! Förhoppningsvis kan man gå efteråt utan att se ut som om att man har bajsat på sig. Men det är ju sånt som hör spinning till. Det, och att det inte är speciellt roligt. Tydligen ska det ju vara bra för flåset i alla fall. Och det är något som behöver förbättras igen. Orkar ju snart inte röra mig framåt :) Tydligen tränade jag liiite för hårt tidigare i veckan eftersom min biceps har blivit inflammerad. Om den inte hade blivit alldeles röd av massagen kunde man bara trott att jag var jävligt vältränad. Men nej. Svullen och röd. Jävligt aj-aj. Och vad får man höra? "Men bit ihop och andas genom smärtan". I helvete. Här skriker vi. Jag är en vekling. En stolt sådan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0