Ansiktsförvirring.

Hehe. Sitter och kollar på alla bilder på datorn. Sjukt att jag lyckas se så olika ut på alla kort. Jag ser inte ut som jag någonstans :) Mycket mystiskt. Ser ut som allt från 12 år till 100 år. Kanske en liten överdrift. Men typ...





Ja jisses. Mycket viktigt blogginlägg känner jag. Det är så det brukar bli när jag egentligen borde städa. Kanske ska passa på att dammsuga innan grannarna går och lägger sig. Sen tänkte jag baka kanelbullar. Hur nu det ska gå. Jag som knappt klarar av att göra en kladdkaka. Men det beror kanske mest på att jag äter upp smeten...

Städa städa städa.... Eller?

Kommentarer
Postat av: Lys

Finn hur många fel ?

2008-01-19 @ 22:46:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0