Aj aj aj

Träningsvärk överallt idag efter gårdagens träningspass. Skönt, men stelt :) Som tur var gjorde massagen lite nytta, så känns det i alla fall lite bättre. Även om det fortfarande känns lite aj-aj att röa för mycket på sig. Träningsvärk som tusan i magmusklerna, och det är banne mig inte ofta det händer. Anna kan det här med roliga och jobbiga pass. Synd att hon bara har varannan vecka :/

Var ju som sagt hos Kristina och bytte massage. Jag har inte masserat sen vi gjorde det i skolan, så jag trodde det skulle gå åt helvete. Men det gick faktiskt bra. Man tränar tydligen upp ett sjukt bra kroppsminne när man masserar. Glömde ingenting :) Riktigt stolt över mig själv. Kände att jag var tvungen att öva på en klasskompis innan jag ska terrorisera L & F på tisdag. Mahahaha.

image204

Nä. Om man skulle tömma godisskålen och sen börja städa lite här. Vore ju bra om man kunde få plats att ställa upp massagebänken bland annat. Dessutom börjar det bli allmänt äckligt här nu. I stort behov av städning. Stökigt är okey. Men smutsigt är banne mig inte okey :)

Kommentarer
Postat av: Fridah

Mmmm, godis :)

2008-01-19 @ 15:15:36
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se
Postat av: Tobbe

Sitter också med träningsverk så bilden såg väldigt inbjudande ut=)

2008-01-19 @ 15:16:48
URL: http://bysses.blogg.se
Postat av: Malin Nilsson

Hej Marie!

2008-01-19 @ 16:25:12
Postat av: Fridah

*' jaa de va farligt gott.. och nej, det går inte sluta äääta sötsaker :| :o

2008-01-19 @ 18:05:35
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0