Who's out?

Jag hoppas faktiskt att Herrey åker ut idag. Jag har fått nog av hans nuna nu. Vad gör han egentligen för miner när han dansar? Ska det vara roligt? Sexigt? Häftigt? Han misslyckas hur som helst. Annars så vill jag gärna ha Lindas klänning. Eller Jeanettes. Älska korsettrygg.

Höll på att dö på träningen idag. Satan i gatan så drygt det var. Puh! Gick till Friskis för första gången i år också. Det är ett tydligt vårtecken. Kallt var det, men väldigt skönt. Så får man gå längs sjön och drömma om alla fina husen. Ge mig :) Måste hur som helst börja komma igång med träningen nu. Jag kom liksom aldrig igång igen efter höstens dryga förkylning. Och nu har mina Dieseljeans krympt i tvätten eller något :P Sitter jäkligt tight. Jag hatar när sånt händer :)

Imorgon:
Yoga och gym.

Kommentarer
Postat av: lys

jag tycker det är bra att jeansen inte blir större iallafall, vem vill veta hur det skulle slutat då !

2008-02-16 @ 12:37:38
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0