Storleken har betydelse.

Eftersom jag har tjajat öronen av Micke för att vi ska skaffa katt så fick han helt fri bestämmande rätt över klätterställningen till missarna. Nu står den största och vräkigaste klätterställningen i vår hall och väntar på att få bli ihopsatt :) Well... Den är ju inte 240 hög som alternativ 1 :) Blir säkert bra. Hoppas katterna inte hatar oss bara. Får muta dem. Jupp jupp. Vi var hos en ganska nyöppnad grosdsist och handlade. Hon var trevlig. Och rolig.
"Eftersom ni köpte den fräcka grejen av mig så skickar jag med en påse kattmat. Eller nej... Två! Och en kalender!" Haha.

Nu blir det smörgåstårta. För att, som Micke snällt uttryckte det, FIRA att jag åker hem imorgon. Han är ju för go.. Igår sa han "Du har verkligen en stor mun". Han kan det här med att charma mig i alla fall :)

Kommentarer
Postat av: Anna

Hahaha nämen Marie "ihop satt"! Really?
Hehe det är en rktigt charmig karl du har du ^^ Hur länge tänker du stanna i obygden?

2008-02-06 @ 16:15:23
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0