Nära ögat!

Det var minsann på håret att jag missade yogan en gång till. Hade ställt klockan på 8, men lyckades så klart stänga av den. Vaknade 8.50 och hade 10 minuter på mig att vakna, äta, klä mig och packa träningsväskan. My god vad jag kutade runt som en yr höna. Men jag hann i alla fall. Och det enda jag glömde var rena strumpor. Ingen katastorf alltså :P

Yogan var hur skön som helst, trots att den var Den Lönnfete. Har var ju faktiskt till och med duktig. Glatt överraskad. Detta är nog mer hans grej än medelpassen. De går ju nästan också i yogatempo... :) Usch vilken elak människa jag är. Enligt oygagurun som vi fick ett yogapass med i torsdags så ska man stå på huvudet en stund om dagen, för då blir man aldrig arg. Så jag får väl börja med det en timme om dagen typ. Det är väl iofs klart att man inte kan bli arg med en bruten nacke. Snarare död. :)

Blev gymmet efter yogan sen. Tydligen så var yogan ganska jobbig ändå, för jag orkade typ ingenting. Eller så berodde det på min sprinande icke näringsrika frukost. Men jag klarade mig igenom passet i alla fall. Imorgon kommer jag nog inte kunna röra mig, Men det är ju då det.

Nu blir det kaffe och wienerbröd!
Tjipp!


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Fan jag behöver också röra på mig ;P

2008-02-02 @ 18:27:29
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0