Melodifestivalen.

Ja... Jag är mållös. Jag trodde att förra året var det sämsta. Att det inte fanns en mäjlighet att det kunde bli sämre. Men jo... Det var fan i mig sämre i år. Jag hoppas Amy Diamond går vidare. Faktiskt. Och The Poodles kan gå vidare och lämna E-type hemma nästa gång. Jag hatar E-type. Vissa menar att jag bedriver aktiva kampanjer mot alla människor jag inte gillar. Det är inte sant :P Inte helt. Skulle jag göra det mot alla skulle jag inte göra annat ^^ Christer Sjögran var nästan lika dålig som jag trodde. Till och med mycket sämre.

Kan man rösta på Kristan Luuk?
image237


Kommentarer
Postat av: Wysteriia

fan att jag missade det där! ;P Verkar ha varit så pass kasst att jag önskar jag sett det, haha ;D

2008-02-10 @ 23:16:43
URL: http://Wysteriia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0