Listar lite

I brist på annat. En ganska lång lista...

1. När gick du upp idag?
05.00

2. Diamanter eller pärlor?
Vad som helst bara inte guld! Hatar guld!!!

3. Senaste filmen du såg på bio?
Arn... Tror jag

4. Favorit-TV- program?
Men in trees, CSI, CSI NY, Criminal Minds, Gossip Girl.... Nej, jag har inget liv.

5. Vad åt du till frukost?
Fil med müsli och o'boy. Inte i filen alltså

6. Vad är ditt andra namn?
Lena

7. Din favoritmat?
Tacos!

8. Vilken mat gillar du inte?
Levergryta. Blörk

9. Favoritchips?
Sour cream-hjärtan

10. Vilken är din favorit-CD för tillfället?
Hmm... Jag vet inte när jag lyssnade på en cd senast...

11. Vilken bil kör du?
Jag har inte kört bil på 2 år och en månad...

12. Favoritmacka?
Dubbel *tihi* Nää.. Rostad med rökt kalkon just nu

13. Vilka mänskliga karaktärsdrag kan du bara inte med ?
Besserwisser-folk. Utrota eländet. Mer ödmjukhet åt folket!!!

14. Vilka är dina favoritkläder?
Mickes mysbyxor som jag köpte till honom och sen tog själv *mahahaha*

15. Om du fick åka vart du ville på semester?
Skottland, Irland eller Island

16. Favoritklädmärke?
Ehh... Vad som helst som passar och inte kostar apa.

17. Var vill du dra dig tillbaka?
I skogen

18. Favorittid på dagen?
15.20

19. Var är du född?
Mora BB

20. Vilken är din favoritsport att se på?
Hockey

21. Vem tror du inte sänder detta tillbaks?
Jag skickar det inte till någon... Så...

22. Vem tror du skickar tillbaks först?
...

23.Coca Cola eller Pepsi?
Coca cola

24. Fotboll eller hockey?
Hockey

25. Är du en morronmänniska eller nattuggla?
Nattuggla

26. Pedikyr eller manikyr?
Manikyr i så fall... Jag kan ju inte med att folk tar på mina fötter. Så det vore ju dumt att sparka ur någon tänder.

27. Några spännande nyheter att berätta för oss?
Jag fick VG+ på "Kalle Köttbulles guidade tur från munhåla till bajskorv"! Ganska bra eftersom betygsskalan bara går till VG :)

28. Vad ville du bli när du var liten?
Bagare. Tack gode gud för allmänheten att det inte blev så!

29. Bästa barndomsminnet?
Hmm... Liseberg när jag var tre år

30. Varit i Afrika ?
Nej... Och jag vill inte heller. Bakteriefloran är väldigt avkskräckande.

31. Nånsin rullat in någon i toapapper?
Nej... Det tror jag inte

32. Varit med om en bilolycka någon gång?
Nixpix.

33. Favoritdag i veckan?
Torsdag.

34. Favoritrestaurant?
Hmm... Norrstrands pizzeria? :P

35. Favoritblommor?
Jag må vara tråkig... Men rosor. Gärna blåfärgade.

36. Favorit-snabbmatsrestaurant?
Max-hamburgare och Mc D-strips

38. Äger du en cykel?
Ja, men den har pappa snott

39. Vem fick du senaste mailet från?
Någon som ville köpa böcker, som sen inte ville köpa böcker. *hmpf*

40. Vilken affär skulle du välja att utöka ditt kreditkort på?
Mitt kreditkort som jag inte har, eller?

41. Läggdags?
I vanliga fall... Men imorgon ska jag ju åka hem. Så inget Sunne för mig inte. Vaken länge till alltså.

42. Vems svar är du mest nyfiken på av dom du skickar brevet till?
Är det någon här som är trögfattad, eller?

43. Senaste personen du åt middag med?
Micke. Skräll va`?

44. Vad lyssnar du till just nu?
2 datorer som surrar ikapp.

45. Favoritfärg?
Ja inte är det grisrosa i alla fall

46. Hur många tatueringar har du?
Ingen. Jag sparar det till någon ålderskris.

Kommentarer
Postat av: lys

gelegodisbakerska?

2008-02-21 @ 12:38:06
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0