Larmet går.

Tissetassarna börjar bli modiga nu. Amadeus har varit i både vardagsrummet och köket idag. Tyvärr har jag kommit in just då, så han har gått till sitt älskade badkar igen. Men framsteg. De kom till och med fram och blev kliade förut. Och lekte med den fina leopardmönstrade bollen. Amelia tog sig en tripp in till chinchillorna så Märta var i upplösningstillstånd i ungefär 2 timmar. Inga katter där inne alltså. Då återstår bara en kattlåda tills vi köpt en med tak. De ska inte behöva bajsa publikt faktiskt. På tal om det:

-Ja, de ska inte behöva äta billig mat när inte jag gör det.
- Nej, precis. Nu köpte jag iofs billig kattsand. Men själv använder jag ju Euroshopper så...
- Jag använder Lambi. Både toalettpapper och hushållspapper. Nu känner jag mig mycket bättre än dig.


Nu ska jag sova och vakna upp till ett fantastiskt antomiprov. Jag kan ju så pass mycket latinska ord att jag kan pussla ihop ett latinskt svar i alla fall. Om det är rätt eller inte är en annan sak. Det värsta vore om man ska skriva delarna på svenska. För just nu har jag inte en jävla aning om vad Teres Major och Scalenii är för något? Hmm...

Kommentarer
Postat av: Bella

ja tar aldrig ner kattlådan ja har här om du vill ha den? om du då kan klara dig utan en i ca 2 veckor...

2008-02-11 @ 06:23:19
Postat av: lys

äsch, nu skäms jag ju

2008-02-11 @ 13:44:57
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0