Laga mat mat mat.

Jag håller på med antingen den godaste eller äckligaste ugnsstekta falukorven genom tiderna. Det kommer att visa sig snart. I ärlighetens namn är det mycket sällan jag exprimenterar i köket och det blir ätbart. Det är till och med sällan det blir ätbart trots att jag följer receptet. Ibland beror det på att jag ändå glömmer ingredienser. Man kan ju inte vara bäst på allt. Men jag tänker göra något det. Såfort det börjar nya matlagningskurser tänker jag faktiskt lägga 1500:- på det. :) 1500 för 6 gånger. Fatta va bra man måste bli då! :)

Btw så lägger jag nog ner pluggandet och hoppas att det blir ett kryssprov igen. Jag orkar inte. Inget fastnar. Jag bara tröstäter för att det går åt helvete :) På tal om det förresten. Var tvungen att köpa nytt godis idag eftersom det andra helt plötsligt var spårlöst borta. Och på Ica Hagahallen är de banne mig elaka. Alla goda godisar, typ Geisha och Fazermint, står uppe på godishyllan. Förstå hur svåra de är att få tag på för någon som är 158 cm över havet. Diskriminering :)
image236

Kattstatus: Vi gillar badkaret och tänker nog stanna här för alltid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0