Kleptoman-Marie

Snodde förresten en lista från en viss klasskompis. Jag hoppas hon förlåter mig :P Men hon kallade mig faktiskt ägg. Så vi säger att det är kvitt nu :D



MOTSATTA KÖNET
Gillar du någon just nu från det motsatta könet:
Förhoppningsvis eftersom jag faktiskt har en sambo? :)
Vet den om det: Jag tror han misstänker något?
Gillar någon annan dig just nu: Förutom han? Mycket tveksamt.
Vad tittar du på hos en kvinna/man: Händerna ffs! Fula händer = kört!

INOM DE SENASTE 48 TIMMARNA
Har du haft ett seriöst samtal:
Mja... Definiera seriöst?
Kramat någon: Klänger väl på Micke så mycket jag hinner
Kommit sams med dina föräldrar: Kommit sams? Vad faan är det för jävla svenska?
Bråkat med en kompis: Inte vad jag vet.

GILLAR DU ATT
Ge kramar:
Absolut. Men jag är rätt dålig på det. Mer kramar åt folket!
Ge massage: Nej... Det är därför jag utbildar mig till Hälsoterapeut? :)
Gå promenader i regnet: Ja. Och springa i regnet. Skönt!

ÖVRIGT
Svär du för mycket:
Enligt vissa :)
När duschade du senast: Minns inte... Kanske igår?
Vilken färg är det på dina byxor just nu: Svarta med nån fiffig reflexrand
Vilken låt lyssnar du på just nu: Mickes dator som försöker överrösta min dator.
Vad var det sista du sa: Mhm... Okey. (Vi har givande konversationer i den här lägenheten)
Vad är brevid dig just nu: Kay Pollak, Personalgruppens psykologi och Ditt kompetenta barn. De börjar bli dammiga...
Hur ser ditt skrivbord ut (till datorn): Ett sånt trekantigt från Jysk. Skitjobbigt när man ska flytta. Köp inget sånt!
Vad var det sista du åt: Mc Fest, strips, cola
Hur är vädret just nu: Klart till halvklart i svealand.
Vem pratade du sist med på telefon: Mammsen
Vad gör dig glad: Choklad? :)

Vart skulle du vilja åka: Irland, Island eller Skottland
För att shoppa: Helst slipper jag den biten. Om det inte är godisshopping i Taxfree
För att festa: Ner på stan? :)
För att ha sommar: Det är sommar i Sverige också. Ibland.
Vill du ha barn: Ja faktiskt. När den vändningen kom vet jag inte. :P
Vad ska dom heta: Ingen aning. Jag gillar namn från nordisk mytologi. Micke kämpar för att få igenom Slobodan... I don't think so... :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0