Hemtentor i överflöd.

Nu håller jag på med en hemtenta. Ska anlysera mina känslor utifrån en positiv, en negativ och en intressant upplevelse från kursen Beteendevetenskap. Det är nästan så att jag vill lägga in mig själv på psyk när jag läser vad jag har skrivit, för det låter verkligen som jag står vid stupet och är på väg att hoppa. Good news: Det är inte så. Får nog upplysa A om det som ska feed-backa min tenta.

Imorgon ska jag skriva ännu en hemtenta. Den här gången i Anatomi och den ska handla om Kalle Köttbulles väg från munhålan till bajskorv. Det blir lättare än det här känslotjafset. Dessutom ska vi veta vad vi ska skriva om på en större hemtenta i Anatomi och en större i Stressfysiologi. Så ja... Sysslolös behöver man ju inte vara. Blääääh.

Idag fick vi veta att det ska göra om Företagande kursen och ta bort sådant de tyckte var onödigt. "Typ bokföring och sånt". Ja... För det är ju inte så viktigt att kunna när man startar eget? Enligt min mening så är det rätt viktigt. Så inte det kommer gubbar i kostym och knackar på dörren. Jag personligen föredrar killar i arbetarkläder.

Nu ska jag göra något vettigt. Sen ska jag bryta ihop över mitt förmodade underkända betyg. Och imorgon kväll ska jag bryta ihop igen när jag har de exakta sifforna på hur dåligt det verkligen gick. Hetsätandet av chokladkakan gick typ lika dåligt som tentan, eftersom jag råkade zappa över till 3:an där de visade "500-kiloskliniken". Det var det godissuget.

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

Hoppas det går bra med hemtentan! :P

2008-02-13 @ 13:46:01
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: jaanet

hahaha från munhålan till bajskorv .. hahahahhahahaha

2008-02-13 @ 14:30:29
URL: http://www.janeteklund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0