En annan planet?

Efter 7 timmars bussresa är jag då äntligen hemma. Jag har ont i ryggen och rumpan efter de alldels för bekväma sätena. Skönt att det bara var 10 pers från Karlstad till Borlänge. Men därifrån var det ju överbefolkat med Stockholmsresenärer. Som vanligt!

Hemmahemma är det minsann ingen vår i alla fall. Inte på långa vägar. Det är ju massvis med snö :) Helt plötsligt fattar jag inte klimathotstjatet. Jag drunknar ju i snö om jag går ut på lindan och ställer mig :) Trodde att jag skulle vara tvungen att köra bil till Mora imorgon också. Men som tur var skulle mammsen till optikerna, så hon skjutsar mig. Mahahahaha. Då kanske jag klarar mig från bilkörning ett år till :P Nä... Allvarligt. Om jag får ett hyfsat jobb i sommar så köper jag nog en bil. Men det vore ju bra om man hade råd att köra den sen också :)

Skönhetssömn nu så man inte ser ut som en zombie när man ska flrta in sig hos handledaren :)
Ajöken!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0