Det måste vara nåt fel på mig.

Så sjöng han. Lille Hellström... Eller vad han nu heter. Hmm... Något liknande var det. Det började på H i alla fall. Och just nu känner jag mig som om att det är något fel på mig. Jag tycker att de här grannarna låter ännu mer än de förra. Och jag är ännu räddare för att de ska trilla genom taket och ner i huvudet på mig. Det låter som att det bor elefanter där uppe. Och inga små elefanter heller. Snarare ryska muterade mördarelefanter. Får väl införskaffa öronproppar eller något. Hittills är nog det tystaste stället Campus. Campus! Av alla ställen. Ja jisses.

Nu är det spikat. Katthemmet imorgon. Jag undrar ju jag hur gammal den ena missen är eftersom de inte skriver ut åldern? Jag vill inte gärna ha någon som står med ena tassen i graven. Hur elakt det än kan låta. Men får väl se vad som händer. Blir nog inga missar imorgon i alla fall. Om Älsk får bestämma ;)

Jaha... Nu spikar vi lite också. Spika spika spika. Elefantjävlar!


image232

Kommentarer
Postat av: lys

dom kanske bygger nya burar till er ?

2008-02-04 @ 22:52:13
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: Anna

jävla ryska muterade mördarelefanter, död åt dom! haha
Åååh katthem, jag vill meeed ju! Men lyssna inte på "Älsk" nu, kom hem med minst en kissemiss! :)

2008-02-04 @ 23:34:25
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0