00.47

I skrivande stund är klockan jävligt mycket för mycket. Vid 22-tiden vad jag riktigt trött. Nu är jag pigg som en lärkvinge. Kalle Köttbulle har färdats med min båt Birka Mag-Tarm och landade precis i toaletten. Gött det! Jag ska börja skriva barnböcker tror jag. Såå himla bra hemtenta. Ehh... Eller? :) Tur vi har en anatomilärare med humor alltså. Annars hade jag fått göra om. Höhö. Om 4 timmar ska jag upp igen. Känns jävligt bra det. Tur att vi är lediga på fredag säger jag bara.

Btw så var gårdagens ångest totalt bortkastad. Jag klarade anatomi-tentan. Wohoo! En sak mindre att oroa sig för. En ny sak att oroa sig för är att certifieringen inte är i vinter. Utan i juni. JUNI! Jag ska göra 70 massager innan juni. Ja... Det blir i princip en per dag snart :)

Nej. Nu får jag fan lägga mig. Ögonen går i kors och jag stavar sämre än vanligt.

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0