Tillbaka i regnstaden.

Ja då var julen över för den här gången. Jag och Älsk hade tydligen varit väldigt snälla, för vi fick med oss en bautastor kartong med klappar hem :) Min julhatande Älsk tyckte att vår jultradition var alldeles lagom. Lugn. Tacka fan för det. 72 timmar paltkoma, typ :) Det enda vi gör under jul är äter och sover. Efter julklapparna däckar alla i varsitt soffhörn. Sen äter man 14 gånger till.

Hann med att få lite julkänsla i alla fall. När vi kom ut ur Karlstad lyckades vi åka ikapp snön. Mysigt! Hemma hade det töat bort lite, men låg ändå 3-4 dm kvar. Så jag fick min vita jul. Thank god! En jul utan snö är ingen jul. Så det så. Aldrig en jul i Karlstad alltså :) Aldrig!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0