Omfg! Ont!

Vaxning idag alltså... Herrejävlar i hatten vad smärtsamt det var på sina ställen. Fötterna (Ja jag är en liten hobbit) var fan ondast. Kanske berodde det på att jag gjorde dem själv. Ingen annan kan röra mina fötter och samtidigt behålla alla tänder. Armhålan var inte heller så jävla skön. Det tog aslång tid, blödde och sved så in i helvete. Men nu är det borta. Ha!  Så gött. En annan skiiitsnygg sak är att vi råkade glömma bikinilinjen på ena sidan. Tur att det inte är så många som behvöer se den :) Jag är numera ytterst tveksam till att göra en brasiliansk vaxning i alla fall... Även om inget var värre än armhålan :)

Man kan ju tro att färgningen var smärtfri i alla fall, men nej. Ohhh. Ont ont ont med färg i ögat. Men vill man vara fin... Osv. Vet inte om det hjälpte så mycket. K brottades med mina ögonbryn i alla fall. Mihihihihihih. Helt naturella minsann. Men nu ser de nästan normala ut.

Jahapp... Fixa lite mat då kanske. Inget roligare än pyttipanna. Fan. Jag som har undvikit den sååå länge :/  :)

Sen tenta och Simon & Tomas... Men Suss... De gör faktiskt fula grejer nu. Jag håller med. De har aldrig varit sämre än nu.

Kommentarer
Postat av: Anna

Jag saa ju att det skulle göra ont som fan! haha :) Men nu har du gjort det i alla fall :)

2008-12-16 @ 14:15:24
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0