Ojdå. Så det kan gå.

Jag som skulle köpa julklappar... Så blev det visst ett par stövlar, och underkläder, till mig. Det var ju inte riktigt planerat :) Men de var ju sköna. Och så passade de. Och jag fick på mig dem. Med byxorna nerstoppade. Det ni. Egentligen ska väl skaften typ sitta megalöst och på mig sitter de megatajt. Men va fan... Våld, vilja och vaselin.

Ska baka nu tänkte jag. Funderade på Rocky Road, men det fanns inga marshmallows på Konsum. Och sen funderade jag på saffranskakor. Men jag vet inte hur man mortlar saffran utan mortel? Hmm.. Så det kanske bara blir vanliga hederliga coccostoppar. Och det tycker jag ju knappt om :) Jag skulle ha köpt pepparkaksdeg istället. Attans, att jag inte kom på det när jag handlade :)

Det ser välsigt ljust ut i tunneln nu förresten. Det känns väldigt skönt. Såg himlans mörkt ut en sväng. Skönt att allting har en förmåga att lösa sig. I like that.

Kommentarer
Postat av: Anna

MEH!



Man behöver inte mortla saffranet



mortla. fint ord

2008-12-14 @ 11:02:50
URL: http://dagensanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0