OJ vad jag har städat...

Eller så har jag inte det. Kan vara så att jag vek gårdagens tvätt, och sen däckade i soffan framför Top Model. Kan vara så. Behöver så klart inte vara så :) Om det var så att jag somnade i soffan, så vaknade jag av att en drömmande katt sprattlade som en tok ovanpå mig. Själv drömde jag att det bodde en mördare utanför min dörr. Det är nog den där döva tanten som alltid väntar med att gå ut ur lägenheten tills man själv har gått in i sin. Fast om jag var mördare så skulle ju jag inte heller vilja bli sedd.

Annars har jag varit på mellandagsrea med Suss. Köpte ingenting. Tur det. Mitt konto gråter blod, eller något. Det är defintivt inte pengar i alla fall. 4 månader kvar till arbetslösheten. Exakt 4 månader idag. Till examen. Alltså arbetslösheten. Hur som helst. Skickade alla papper, kjolar och andra saker till folk. Han den dryga på Pressbyrån tyckte att "Det var värst vad du shoppar loss..."  Ja, så är det när man inte orkar åka ner på stan och inhandla kuvert.
 
Funderar på om jag ska orka göra mat. Låter ju sjukt jobbigt. Skala potatis, koka potatis, lägga laxen i en form, hälla på creme fraishe. In i ungen. Vänta vänta vänta. Äta. Skitjobbigt. Verkligen. Men vore ju mumsigt att ha till Simon & Tomas. Eller en till smoothie? Gjorde på banan, mango, hallon och apelsinjuice. MMMMM.

Kommentarer
Postat av: Suss

Fyra månader...försök med femton dar!!

2008-12-29 @ 22:23:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0