Mellandagsrea är inget för mig!

Tanken var att den enda affären som skulle besökas under mellandagsrean var OnOff, och eventuellt ElGiganten. Men ja... Sen ringde mammsen och bad mig leta upp en kjol åt henne. Tack mamma. Fick ränna runt i varenda affär för att hitta en kjol. Det är väl inte direkt säsong för jeanskjolar nu känns det som.

Vad är det med mellandagsrea som gör att folk tar fram sina luddiga blinkande djävulshorn? Rea innebär ju bara att man köper saker bara för att de är billiga, och inte för att man egentligen behöver det. När man väl kommer hem vill man inte ens ha det på sig. Okey.. Kanske bara är jag som lyckas med det... Men ändå. Man behvöer ju inte direkt slå ner folk... Men jo. Tydligen :)

Nää... Gräva ner sig i sängen med någon bok kanske. Mja... Och godis! Nej... Jag har inte tröttnat på godis trots att det har varit jul. Mihihihih :) Choklad choklad choklad.


Meningslösa bilder från den 72 timmar långa paltkome-julen


På väg norrut kom vi ikapp detta:
Ett livs levande bevis på att i Karlstad saltas det på barmark...
Det ligger typ en snöflinga på vägen. Och den jääveln ska utrotas?


Hemma var det, som synes, lite mer snö.
Vi åkte till grannbyn för att spana in vem som var fullast på årets julfest...
Tomtarna..? Eller kuskarna? Det var nog dött lopp.




Micke fick årets snyggaste långisar av mig.
Någon som vågar säga emot? :)

>>>
Och jag fick A Piece of Cake!
Nu blir'e baka av.


Nikita - Kalle - Norton

Tikka

Hemma kryllar det ju av kräk, och här är några som lyckades vara still tillräckligt länge för att fastna på bild.
Och jag vill bara påpeka att jag inte försöker strypa hunden.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha det tror jag att du visst gör! :D Vad härligt att du verkar haft en sån bra jul! Men nu måste vi snart ses! Typ.. imorn eller så :)

2008-12-28 @ 20:41:06
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0