Jag blir sååå trött...

Det känns som att jag är en hundra år gammal bitterfitta. Fast jag egentligen bara är en 22-årig bitterfitta. Just i detta nu bitterfittar jag mig över alla äckliga barn som är ute och skjuter raketer. Varför idag? Åhhh! Vi firar att det är 30 december! Och igår firade vi att det var 29 december! Och i övermorgon firar vi att det är 1 januari!

Ingen skulle bli gladare än jag om de förbjöds. Stackars rädda kräk. Inte kräk-barnen alltså, utan typ hundar och annat. Och självklart sitter det lappar över hela bostadsområdet att de kan hålla sig i skogen eller på parkeringen, och att de vore snällt om de tog det lite lugnt osv. Den enda effekten det verkar ha haft är att de äckliga små barnen tycker att det är ännu roligare att skjuta raketer. Hur vore det med lite mer djurvett åt folket? Verkar onekligen behövas...

Jag hoppas ni fastnar på en raket, era nötter.

Kommentarer
Postat av: Anna

ja, och flyger till månen allra minst! Så kan de sitta där och tänka på alla fyrbentingar som darrar av skräck för att ungjävlarna tycker att det är roligt att panga lite. Så! Nu fick jag bitterfitta mig lite med då.

2008-12-30 @ 23:38:30
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Suss

FÖRLÅT DÅ! ;)

2009-01-02 @ 14:47:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0