Finaaal!

Nästa lördag blir det Dansbandskampen-final! Och ingen vågar ha mindre än 500:- på kontantkortet. Då blir man inte ens inslappt i vardagsrummet. Banne mig. De ska minsann vinna. Att CC & Lee kom tillbaka vara ju lite läskigt... Men de har säkert snålare fans. Uppenbarligen, eftersom de redan har åkt ut en gång. Larz Kristerz for president!

Annars har vi faktiskt köpt en julgran idag! Det ni. Jag trodde faktiskt aldrig att det skulle hände. Iofs ligger den kvar i bilen. Och julstjärnorna ligger i hallen i Åhlénspåsen fortfarande. Men jag har i alla fall julpynt :) Det är det som räknas. Det blir en tur till Ikea imorgon för att fixa julgranspynt, och ström till stjärnorna.

Och just ja... Jag satte ju mig här för att göra klart powerpointpresentationen. Inte för att blogga. Mina vänner kommer väl snart att döda mig för att jag tar på mig saker som jag sen gör i sista minuten. Bra att den minst seriösa tar på sig det dödseriösa uppdraget. Dålig matematik. Men jag hade ju knappt godkänt i det heller, så... Tydligen inte de heller, eftersom de borde kunnat räkna ut att det skulle bli så här :P



Kommentarer
Postat av: din granne

sweet child of mine var ju riktigt bra :)



Se bara till att den stora nallebjörnen står närmre micken/höjer ljudet på micken så man hör vad han sjunger.. för det låter ju oftast inte oävet.



Fick en härlig kommentar från dottern angående den låten, "den var bäst hitills, den svänger ju lite iaf".



Så här kommenterade hon Wahlströms första låt:



"Kan man inte ha lite fart eller hip-hop eller nått i låtarna ? det låter ju bara wooäänt wooänt… jättetråkigt!" :D

2008-12-14 @ 00:53:24
Postat av: Peter

Synd att man har abonnemang då och inte kontantkort så man kan göra slut på alla pengar innan helgen :) Fast iofs så kollar jag inte på det ändå, har klarat mig bra hittills :P

2008-12-14 @ 22:12:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0