Det är tur att det enda man måste är att dö.

Hade varit stressigt annars. "Måste" städa. "Måste" skriva hemtenta i kost (JA. Fortfarande. Jag har bara gjort halva första frågan). Göra klart redovisningen i kost. Göra arbetet i Ledarskap. Fixa praktikplats (Förhoppningsvis imorgon). Ja som ni ser. Jag inbillar mig att ikväll är en skön lugn kväll, för jag har inget annat att göra. Pyttsan! Egentligen har jag 2000 saker att göra. Men jag har fan i mig ingen motviation. Jag vill bara äta, sova och träna. Det enda jag gör just nu är äter.

Imorgon blir det en totalt meninglös dag. LIA-redovisning. Vaqrför ta det en vecka efter att vi har kommit tillbaka? Vi har pratat med varandra, och hört om praktikplatserna till leda. Finns en av 25 som har varit i England. Det är möjligtvis det som kan bli intressant. Och vet ni... Är man inte där blir man underkänd. Hallåå? Utpressning? Tidiga tåget it is!

Jag vet inte hur jag ska ha råd att rösta i Dansbandskampen den här månaden. Jag har 60:- kvar på kontot. Det är fan riktigt illa. Varför var Karlstad Energi tvungna att öka på våra räkningar med 2600 just den här månaden. Kunde de inte ha väntat till nästa?

Och förresten. Höjning av CSN!
Vilken lycka! Även om det säkert bara är lånet. Och så ska jag söka kurser till våren. Måsate ju ha något om man blir arbetslös. Svenska, Religion eller Idrottsvetenskap?

Kommentarer
Postat av: Marit

Du vet vad fröken röstar på - kåren behöver föryngras...det finns så många svensklärar- och religionlärarstofiler... inklusive undertecknad...=)

2008-12-05 @ 21:17:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0