Bakbloggen?

Det är mest julebak i den här bloggen nu.
Vilken tur att jag har en USB-kabel till den här telefonen då, så att ni kan ta del av mina utsökta bakverk :)

Vi vet ju alla att man vill att det ska synas att det är hembakt.
Så när receptet säger "Lägg på smeten spetsigt" ,
så menar de  faktiskt att det ska ser ut som Mordor... och inte en sketen alpbacke.

     

Ja ja ja.. Inte världens snyggaste.
Men det blev sjukt gott med Wild Africa-likör i :)



Annars bor de två riktiga tomtar i den här lägenheten.
Och det är inte jag och Micke :)


   
Jag förstår om ni blir rädda... Det blir jag med. Men de är snälla när de sover :)

     
Suss raggade rätt på en klöspelare som Amadeus förälskade sig i


Amelia däremot prioriterade sin skönhetssömn...

Kommentarer
Postat av: lys

jag var rädd även före bilderna...

2008-12-22 @ 22:28:15
URL: http://njam.blogg.se/
Postat av: Suss

Neo ler i sin katthimmel när han ser Amadeus :)

2008-12-23 @ 00:38:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0