Alias.

Varit hos Suss och spelat Alias. Pulsen är snart nere vid det normala igen tror jag. My god! De som ska in i militären borde träna stresstålighet med det spelet. Jag är helt hypad (Hajpad?) Galet roligt var det! Synd att det bara är Suss av mina vänner som spelar spel. Annars hade jag lätt köpt det :)

Näh... Om man skulle ta tag i plugget och sen sova. Vi skulle kolla tillsatser i halvfabrikat i affärerna. Men jag har så mycket sånt hemma... Så jag behvöer ju inte gå i affärerna :) Illa kanske... Men jajja... :) Jag lever ju i alla fall. Nästa vecka kommer något som kollar antioxidanter/fria radikaler i kroppen och hälsar på. Jag tänker inte låta mig mätas. Då kommer de defentivit säga att jag borde vara död :)

Gonatt!

Kommentarer
Postat av: Anna

Men.. Är inte jag din vän? eller... får jag inte vara med och spela? Nu blir jag ledsen i ögat!



Hur mäter man förresten hur mycket radikaler man har i kroppen? Och, om de skulel säga att du är död... innebär det att du är en zombie?

2008-12-10 @ 22:41:56
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Suss

Så går det när man blir för fin för Kronoparken :)

2008-12-11 @ 00:34:05
Postat av: Lisso

Du har fått en utmärkelse på min blogg :)

2008-12-11 @ 09:15:08
URL: http://lisso.blogg.se/
Postat av: lys

du har fått en utmärkelse i min blogg

2008-12-11 @ 14:07:44
URL: http://njam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0