Voi voi voi...

Rörigt blev det. Tusen olika vikter hade jag till slut. Tokigt upplägg om jag får säga det själv. "En stång till biceps och axlar". Ehmm... Mina biceps råkar vara typ dubbelt så starka som mina axlar. Mina axlar skulle ta sitt pick och pack och flytta om jag plågade dem så. Blev ett jävla mickel. Men till slut kanske det funkar med samma vikter :) Lär ju börja träna seriöst nu innan jag förvandlas till en ostkrok. Jag är på god väg. Än så länge är jag bara ost. Jävligt skumt upplägg också på hela passet. Allt ska man behvöa göra själv. Jag återkommer om en si så där 3 år när jag har blivit tillräckligt stark för att bli instruktör. We'll meet again :)

Nu ska jag duscha. Sen ska jag äta något. Inte godis. Tänka sig. Jag är totalt osugen. Tobleronen ligger helt orör i kylen. Herrejävlar. Jag måste nog snart gå till doktorn och kolla vad det är för fel på mig! Jag är ju inte godissugen. Jag är iofs inte sugen på någonting. Det är ovanligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0