Tick tack.

Fyy sjutton. Näsan rinner och kliar. Ögonen kliar och gör ont. Halsen kliar och gör ont. Syrebrist till tusen. Tur att jag har en Geisha att tröstäta sen säger jag bara. Vad vore livet utan Geisha. Geisha och Never been kissed. Blir en bra kväll. Relativt bra kväll i alla fall. En timme kvar i frihet. Sen jobba i 13 timmar. Eller ja... Typ försöka sova och jobba 5 timmar kanske.. Egentligen är det så det ska vara i alla fall. Men eftersom jag inte kan andas som folk just nu, så kommer jag antagligen kunna sova liite sämre än vanligt. Tur att jag har en tjock bok att läsa.

En bra sak är i alla fall att roliga spelet finns ute på Tradera nu, och jag har budat. Hoppas att ingen annan vill ha det. It's mine! Bara 5 dagar kvar.

3 dagar kvar till löning. Bara så ni vet.


Kommentarer
Postat av: Sofia

Vad har du hittat för roligt spel? =)

2008-08-12 @ 23:37:07
URL: http://liandri.blogg.se/
Postat av: Lisso

Hej Tjejen! jag har inte hunnit skicka iväg ditt paket än! (Första veckan på jobbet efter semestern tar knäcken på mig :) Men i morgon ska jag ta mig i kragen och posta iväg det till dig! Kram

2008-08-13 @ 16:09:14
URL: http://lisso.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0