Stackars liten.

Prognosen ser ju inte så bra ut... Nähää... Gud. Jag trodde det var helt lysande att ett litet kryp tappade 260 gram i kroppsvikt :/ Nu blir det tvångsmatning 6 ggr om dagen + antibiotika med vanilj och banansmak. Får se hur detta slutar. Det ser som sagt mörkt ut. Telefontid på måndag för att kolla läget. Ohh mitt lilla söta kryp kan ju inte gå och dö :( Hon är ju bara två år! Har minst 13 år till att leva. Inte dö nu :( Var en snäll veterinär i alla fall. Tog inget extra fast vi kom in på akuttid. Duktig också, som verkligen klämde och kände överallt.

Kommer få mata typ varannan timme mitt i natten nästa vecka. Jag måste ju vara i skolan. Kan ju inte gärna ta med Märta på Selma Spa. Hur skulle det se ut. Alla snobbiga äckliga människor där skulle ju avlida.

Ajja... Gud vad party jag känner mig nu då. Huvudvärk från helvetet, och ska ut och shoppa 50-talsoutfit till nästa helg. Som jag helt plötsligt inte jag lova att jag åker på om Märta inte blir bättre. Djuren går först. Faktiskt. Alltid.

Nu ska jag gå och handla Hälsofil till Märta. Kanske ska köpa en egen bur till henne också. Så hon inte blir stressad av Kerstin. Mmm. Jag förstår att ni bryr er massor... Troligen inte. Men det är därför man har krysset uppe i höger hörn.

Kommentarer
Postat av: lys

jaaag bryr mej.



<3

2008-08-17 @ 18:57:39
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0