[skriv en rubrik]

Idag är en helt och hållet slapp dag. Har inget att göra. Tror jag. Förutom skriva något om Göran Persson och hur han är som ledare.... Ehhm... En slapp dag alltså. För jag orkar inte bry mig om Herr Persson idag. Det enda jag har att göra är att mata Märta. Hon har gått upp lite i vikt. Thank god. Men hon ser ömsom pigg, ömsom väldigt vissen ut :( Får se hur det blir. Funderar på att ringa något annat djursjukhus och fråga lite imorgon.

Imorgon drar Fys-veckan igång. Jag är inte så sugen på att gymma mellan 8.20-15.20 en hel vecka faktiskt.  Men kanske kan vara en bra kickstart. Behöver komma igång igen. Kanske blir lite gladare då också. Brukar bli så. Ändå hamnar jag alltid i en träningssvacka till slut. Stört. 

Nej... Nu blir det OS och godispåse. Jag lovade Jessica glass igår när hon var här, och så glömde jag bort den!
Marie glömde glass! Somebody... Call 112!!! We have an emergency!

Kommentarer
Postat av: jessica

Du på fredag kväll när vi klarat hela veckan, då blir det pizza, GLASS, vin el öl tycker jag!? för då har vi varit duktiga! det vill säga om vi överlever...

2008-08-17 @ 14:15:25
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

De stora städerna har alltså mycket att lära av dom mindre ;)

2008-08-17 @ 15:28:29
URL: http://Wysteriiasblogg.se
Postat av: Susanne

Ledsen Jessica. Marie är bokad sedan länge! ;)

2008-08-17 @ 19:37:12
Postat av: jessica

just ja, de visste jag :) västkusten något och fest... så var det!

2008-08-17 @ 20:01:49
URL: http://jessicastillalive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0