När en LillaMarie är riktigt förkyld.

Uj uj.. Glöm allt om förkylda ömkliga män. Jag är här. Och jag är förkyld. Så in i helvete. Hjärnan är alldeles förliten för allt snor, och halsen för trång för allt slem. Ljud och ljus ska vi inte prata om. Bara tangenttryckningarna låter som bombnedslag i mna stackars öron. De skrynklar ihop sig som murklor. Jag tror att jag har feber, och det enda som är gott är godis. Jag skulle kunna döda för en Ipren och lite glass med chokladsås. Men jag äger tyvärr inget av det. Skit också.

Tur att det är dubbelavsnitt av Project Runway idag. Jag får väl leta upp ett par solglasögon så att jag klarar av att titta. Sedan jag kom hem imorse har jag sovit 6 timmar. Som en klubbad säl. Bara gått upp, ätit en chokladboll, tvångsmatat Märta och lagt mig igen. Jag och Märta börjar få in snitsen nu. Men det är ju inte hållbart att tvinga i en sån liten mat 5 gånger om dagen :/

Åter till ryggläge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0