Jag avlider!

Okey... Vi tränade inget på förmiddagen idag. Det var rätt skönt. På eftermiddagen däremot... Då blev det värre. Skivstång, cirkelträning och kondition på det. OCh så ännu mer kondition. Och så ännu mer kondition. Och så ännu mera stryrka. Få se nu... Hur var det med träning och förkylningar? Jaaa... Träna ihjäl dig när du har förkylning och förkorta livet lite... Eller nej. Så kanske det inte alls var. Hmmm... Hur som helst så gör det ont överallt, och speciellt i huvudet. Vätskebrist? Typ... Ja.

Veterinären ringde idag också. Eller nej... Men en djurvårdare. Hur mycket fattade hon? Noll. "Vad har du för mat?" Okey att ett djur kanske vägrar äta för att maten är äcklig, men då slutar den väl inte äta hö och inte dricka heller. Daah. "Kan det vara något i halsen?" "Ja det kan det ju vara. Men det har vi ju inte kollat.." Ehh nej. Därför jag frågade? Det känns skrämmande att jag kommer med fler diagnoser än vad de gör. De hänvisade i alla fall till Stockholm eller Göteborg, så just nu försöker jag ta reda på var den bästa av de bästa veterinärerna finns. Thank god att jag har fått lön och att dubbla CSN är på väg in. I will need it! Hon får minst till på lördag på sig. Då är antibiotikakuren klar. Innan dess ska hon banne mig inte dö. Hon har inte min tillåtelse.

Nu ska jag duscha. Nej, jag har inte gjort det ännu. Jag luktar inte smurf. Eller så är det just det jag gör. Illa i alla fall.

Ajök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0