Iiiihhhhkk!

Vet ni hur det känns att först bli överkörd av ett tåg, och sen bli lite extra tillplattad av en ångvält? Nej, inte jag heller. Men jag tror att jag börjar komma rätt så nära nu. Jag har ont överallt. Precis öööverallt. Värre träningsvärk får man leta efter. Och galningen säger "Ta precis så tunga vikter som ni känner att ni klarar av för att hålla tekniken... Men minst 5 kilo på varje sida". Okey... 10 kilo är ju inte superdupermycket. Men när man tränar en si så där 3-5 timmar per dag så är man inte så jävla kaxig >_<  För killarna är det ju dock jävligt simpelt. Jag önskar att vi inte skulle vara exakt såå jämställda då.

Bara att bryta ihop och komma igen... 2 dagar kvar i bästa fall. I värsta fall 3.  På torsdag ska vi ha praktiskt prov... Vi ska tydligen ha klockren teknik. Då blir det banne mig inga 10 kilo på stången. Max 6. Uff. Kommer inte att bli återställd inom den närmsta tiden. Jag och Suss gick 2½ km idag. It took forever... Mååånga och lååånga uppförsbackar. Jag svär på att de var längre idag än vanligt.



Fortsatte ringa djurkliniker i stan idag.
- Har ni någon som är bra på chinchillor?
-Bra och bra kanske jag inte skulle säga att vi är...

Ehh... Nej men dåså...

-Har ni någon som är bra på chinchillor?
-Nja... Alltså... Vi får väl in någon då och då. Du kan ju komma in så kan vi kolla lite.
-Tack, men nej tack.

Ringer djusjukhuset imorgon och hör. Först kamera, sedan blodprov tänkte jag mig. Måste ju göra något. Stackars kryp. Hon hatar mig nu och gömmer sig så fort jag kommer in i köket. Illa. Snuttisen.


Kommentarer
Postat av: lys

varför missköter du bloggen ?



=(

2008-08-21 @ 22:05:09
URL: http://lisettefredrikaolsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0