Från noll till hundra?

Från att inte ha tränat någonting på hela sommaren till tre pass på två dagar. Det är inte illa det :) Skönt känns det också. Ge mig Seretonin. Mmm just det. Nu lärde ni er något va? Glad-hormon som frigörs vid träning. Så är det. Idag blev det Yoga och Gym. Gymmandet gick väl si så där. Börjat om från början nu. Från grundträningsprogrammet. "För att vänja alla fästen och ursprung" tydligen :) Se vad jag lär mig. Helt otroligt.

Har precis gjort Flygande Jacob. Det gick till och med att äta. Kletet skulle tydligen vispas, men min visp blev så galen så jag hällde bara på det. Blev gott ändå :) Katterna gillade det i alla fall. Och de är oftast väldigt kräsna. Hur kräsen man nu kan vara när man springer runt och bär sitt eget bajs i munnen..? Ajja...

Skulle gå till Suss och umgås också trodde jag. Trodde jag ja. Jag blev barnvakt istället. 2½ timme var alldeles tillräckligt. Inga barn för mig än på ett tag. Peeew! Räcker med katterna. Det är typ samma sak.

Nu ska jag ut och gå med AnnaPanna.
Ha det!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för prommisen! Alleles välbehövligt :) Och vilken tur att jag köpte godis så jag väger upp kaloriförbränningen med det dubbla ;P

2008-08-30 @ 19:32:16
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se/
Postat av: Anna

Å va smarrigt! Har du nå recept till mig?

2008-08-31 @ 11:43:32
URL: http://dagensanna.blogg.se/
Postat av: Suss

förlååååt... men om du var trött efter 2 ½, vad tror du jag är efter 30 timmar? inga barn för mig heller på ett tag.

2008-08-31 @ 19:01:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0