ELLE, när ska det bli inne att vara som jag?

Fy fan vad jag är fel. Fel fel fel. Fet fet fet. Blääh.
Jag släpade med Anna ner på stan, som egentlien borde ha fått ligga kvar i sängen eftersom hon jobbar natt.
Istället fick hon dras med mig på stan i två timmar.
En helt jävla meningslös shoppingrunda som var katastrof från början till det jävla slutet.
För kort, för tjock, tuttar överallt på ett dåligt sätt.
Som vanligt. Vad annars?
Hur ser alla jävla designers ut egentligen?
Är alla långa, pinnsmala och helt jävla konkava över bysten eller?
Screw you.
Jag ska ha jeans och en top.
Jag skiter i allt.

Nu ska jag är Cart'dor Rocky Road och bli ännu fetare, ännu mer fel och ännu mer självkritisk.
Sen ska jag sitta här, ensam, tjock och uttråkad, och lyssna på jävligt tragisk musik.


För att citera Säkert: ELLE, när ska det bli inne att vara som jag?


Btw så passade inte tröjan från Carlings heller. Told you so. Jag ska fan bli nästa Saida.



SJÄLVKLART var det ingen jävla repris på Hell's Kitchen heller.
Jag ger upp.
Jag skiter i det här.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Marlene

Men då. Det där lät ungefär som jag känner mig just nu. Även om man inte brukar bry sig om vad folk säger när man känner så där kan jag intyga att du INTE är tjock. Och JA- det är designers det är fel på! Jag vet, hur skulle alla kunna var 2 m långa o 10 cm runt höften? Då skulle fan inga barn födas i den här världen! jävla skitmode säger vi=) ät glass du om det känns bättre. Det gör jag=P Vi tar tag i motivationen till veckan;) Kraaam!

2008-08-17 @ 17:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0