Väglusen Marie.

Det börjar nästan bli roligt att köra bil. Lite vingligt kan jag ju tycka att det är emellanåt men jag är i alla fall inte i diket och kör :P Överlevde ju till och med en omkörning. Riktigt stolt är jag. Sen att det var en liten traktor som puttrade fram i 30 på Loka-rakan behöver vi ju inte haka upp oss på. Dessutom är jag typ den enda i hela dalarna som håller hastigheten. Alla har hatat mig idag. Men jaja. Någon måste ju vara väglus.

Idag har jag vikt plast på praktiken. Till och med det är en vetenskap för sig. Och så fixade jag innan stängning. Var tydkar i relaxen som tyckte att de skulle beställa öl av mig för att en av dem fyllde år. På min allra knackigaste engelska förklarade jag att jag inte fattade hur man gjorde med kassan. Jag svär att de gjorde bomben lite extra hårt i poolen när jag gick förbi sen. Dagens roligaste var i alla fall att hotellets "städisar" skulle komma ner i spa och pyssla om sig själva lite. Och vem kom om inte Sofia! Var ju typ tusen år sen jag såg henne. Förra Juni i alla fall. Det är typ tusen år. Så roligt. Saknar mina gymnasieklassisar!

Och så håret ja...
Jag är ju faktiskt ingen mästerfotograf. Och kolla nu på håret. Det var ju hos frisören jag var, och inte plastikkirurgen ^^ Luggen ska alltså inte stå rakt ut. Men en dag i ett kvalmigt spa och 3 ombyten senare ser jag ut så :) Sweet.

image270




Kommentarer
Postat av: lys

åååh, nu är jag som nykär

2008-04-02 @ 21:21:39
URL: http://lisettefredrikaolsson.bloggspace.se
Postat av: jaanet

åååå marie kör biil!! :) å guuu vilken jäkla häftigt hår människa!!!!

2008-04-02 @ 22:56:06
URL: http://www.janeteklund.blogg.se
Postat av: Wysteriia

Fan jag pallade inte ens kolla på topmodel, varför har dom ett sånt där program? GAAAAH :)

Tjusigt i nya frillan ju! :)

2008-04-03 @ 00:14:24
URL: http://Wysteriia.blogg.se
Postat av: Anna

Ååh håret ser jättebra ut!! Ska bli spännande att se det i verkligheten med! Hur känns det att vara borta från Karlstad?

2008-04-03 @ 18:34:31
URL: http://pinkcherryblossom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0