Trötthetssyndrom.

Jag tror att jag klarade att läsa typ 4 sidor förut innan jag slocknade. Hallå. Vad är det för fel. Ska man inte bli pigg på våren? Jag glider mest runt som en zombie och kan knappt vänta tills jag får sova. Får väl börja gnaga broccoli och leverpastej ifall det är järnbrist eller något :) Så här kan det ju inte fortsätta. Eller så kanske jag borde pallra mig ut och gå i det fina vårvädret. Men det är ju skittråkigt att gå ensam.

På tal om att gå så råkade jag ställa mig på vågen igår. Hej och hå. Jag har inte vägt så mycket sen jag flyttade till Karlstad för tre år sen. Illa illa. Och jag kan ju inte direkt skylla på att det är muskelmassan som väger nu :P Ajja... Nästa vecka är jag ju hemma och kan träna igen. Började ju komma igång där precis innan jag åkte upp hit. Får ju inte gå på cirkelträningen på tisdag heller om jag inte betalar något kommunkort för 150:- No way. Inte värt det :) Jag äger nog inte ens så myckt pengar för tillfället.

Hoppas att Posten hör av sig snart. Vill ju veta hur det gick med det sommarjobbet också. Jag vill inte ta första bästa och sen ångra mig. Har ju sökt några fler också. Bland annat kyrkogården. Vore gôtt att vara ute hela sommaren :)

Okey okey... Jag vet att jag bara skjuter upp pluggandet. Nu börjar det dock bli lite stressigt. 1 månad och 10 dagar kvar till certifieringen. Bläh. Jag blir sjuk av nervositet redan nu. Fatta hur det ska vara då. Iiiihk!!!

image233

Kommentarer
Postat av: Peter

Go posten Go posten Go posten :)
men iofs, dödgrävare är väl kanske inte så dumt heller...hehe

2008-04-23 @ 22:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0