Storfiskar'n

Blir väl att hoppa i säng antar jag. I all hast blev det bestämt att vi ska åka och pimla imorgon. Och det är ju inte så att man tar sovmorgon och sen glider ut på isen vid 12-snåret. Nej nej nej. Här är det upp halv 5 som gäller. Annars kan ju någon annan hinna före till den bästa platsen på isen. Ve och fasa :) Men det ska bli roligt att fiska åtminstone en gång i år :)

Hann inte se Så ska det låta heller. Masserat konstant hela kvällen tror jag. För första gången sen jag började massera har jag dessutom riktigt ont i fingrarna. Jag förstår att folk kör med armbågen istället. Ouch :) Knäpper som tusan i dem nu. Men det går väl över. Det som inte dödar härdar säger de som vet. Godispåsen är också nästan orörd. Hmpf :)

Puss och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0