Shake that ass for me

Idag har jag masserat och gjort body scrub. Sen testade jag lite ansiktsbehandling också. Men det är så klurigt att peta i ansiktet på andra. Det känns som att man är överallt där man inte ska vara. Men det är väl en vanesak. Imorgon blir det en kortis-massage på kvällen i alla fall. Får se om jag vågar ta bilen. Eller... Jag måste egentligen ta bilen, för syster har busskortet. Så det blir dyrare med buss. Logiskt eftersom mamma betalar bensinen :P

Nu på kvällen har jag i alla fall sponsrat Älvdalens någonting? med 30:- Jag har nämligen varit och visat upp mig i Sporthallen. Cireklträning. My god. Det var jobbigt vill jag lova. Känns att det var ett tag sen jag rörde på mig nu. Uppvärmningen var lite over the top. Men annanrs var det grymt :) Rumpan och magen... Aj aj. Såg två gamla lärare. Det är ju alltid kära återseenden :)

Skulle ju göra kladdkaka idag också. Men så blev det ju träning istället. Hur ofta händer den prioriteringen? Inte så ofta som den borde :P Men jag är sjuuukt sugen på att ta en tugga avchokladen som ska ligga ovanpå...
Mmm... Bara en liiiten bit?

image30


Kommentarer
Postat av: Emma

Åh, jag är verkligen en sucker för choklad^^

2008-04-08 @ 21:33:06
URL: http://emmchen.blogg.se
Postat av: Sandra

Åh, jag älsssskar choklad! :)

2008-04-08 @ 21:42:17
URL: http://whitepeacock.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0