My first.

Idag fick jag massera. På riktigt. Han var min första. Och jag var hans första. Bra det. Så hade han inget att jämföra men. Höhöhöhö. Nervör som tusan var jag innan, men det gick ju strålande. Helt slut är jag i alla fall, och ändå åkte jag hem två timmar tidigare än jag hade tänkt. Ska bli skönt med tre dagars helg :)

Har precis sett Two weeks notice. Aldrig lyckats se hela filmen förut. Men nu missade jag bara 5 minuter i början :) Riktigt bra ju. Lagom film som inte krävde någon tankeverksamhet. Det enda jag behövde tänka på var vilken godis som skulle in i munnen härnäst :)

Nu ska jag skriva LIA-dagbok och sen däcka. Imorgon blir det nog lite Lys-dejt. 

Natti natti och trevlig kväll på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0