Modiga jag :P

Blir bilen till Mora idag. Tyvärr snöar det. Jag hatar att köra bil i snö. Dessutom lär det väl vara blank-is under. Var ju svinhalt igår i alla fall. Men men... Väglusen ska försöka göra sitt bästa. Som om det inte vore nog har de spärrat av Dalgatan för någon himla filminspelning. Det blir ju flera meter extra att köra :) Jaja... Jag får väl ladda på telefonen ifall jag skulle köra i diket :) 

image273
Bild: Aftonbladet

Btw så har jag helt sjukt mycket träningsvärk. Och det kommer ju bara bli värre under dagen. Erfarenheten säger att runt 15.00 dagen efter är det som allra värst. Hur vet jag det? När man har suttit i skolan hela dagen och sen ska gå till tåget... OUCH! Vetenskapligt undersökt alltså :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0