Matmonster.

Jäklar vad jag har ätit idag alltså. Jag ser gravid ut. Även om jag skulle orka försöka dra in magen skulle den peka rakt ut. Direkt jag kom till spa blev det frukost (kaffe + smoothie. Frukost?), sen gjorde jag och T Smoothie. Då måste man provsmaka ju. Sen var det lunch (bakad potatis, kött + sallad) sen kaffe och kaka på det. Sen middag så klart. Tjatade till oss ceasarsallad. Big one *pust* Kaka efter det... Så klart. Och nu... Mina damer och herrar... TACOS! Var jag ska stoppa den vet jag inte riktigt. Och morotskaka till efterrätt. Med lite otur finns det kladdkaka kvar också. Usch... Tur att jag ska vara på gym i två veckor nu kanske :P

Kommer i alla fall sakna de söta människorna på Spa. Men jag ska vara där igen i höst. Mihihihi :)

Nu blir det Så ska det låta!

Kommentarer
Postat av: Rebecca

svara gärna på dagens fråga i min blogg ang. om dte är rätt att få göra omprov om man har fått G på ett prov.
http://rebeccacecilia.blogg.se/1207934318_dagens_frga__11_april.html

2008-04-11 @ 20:07:04
URL: http://rebeccaCecilia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0